skadeglädje? ja tack.

härom dan så bröts nattans tystnad med ett jäfla brak.
min brors säng gick sönder. HAHA! hela långsidan längs väggen gick verkligen i två bitar! HAHAHAHA...heh...hooooohoooohooo. haha
kan ni tänka er vad paff han måste ha blivit!
jag bara önskar att jag satt på huk ovanpå hans skrivbord med mörkerglasögon och bara  inväntade stunden då sägnen gick sönder.

han fick en ny säng idag i alla fall. det gör mig grovt avundsjuk.
jag då???
min säng är verkligen jättemjuk och min rygg blir helt böjd när jag ligger i den (ah, för jag brukar inte stå i den när jag sover).
som sagt jag är avundsjuk. verkligen.
jag VILL ha en ny säng.

annars lärde jag mig lite bra saker igår när jag var i tyresö:

*har man aldrig gjort te förut så är det väl inte så konstig att man inte vet hur man gör. eller?
*att pilla någon i rumpan är den bästa isbrytaren.
*för ens egens bästa kan det vara rätt att fuska så det går dåligt på quizen om värdpersonen.


tack och hej leverpastej



Kommentarer
Postat av: fanny

punkt 1: MOBBAS INTE :'D

punkt 2: .. precis!

punkt 3: genom att fuska fick jag en enorm chokladask, där har vi beviset!

2008-10-27 @ 18:15:24
URL: http://fannyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0