denna dag var vag, här krävs nya tag.


idag var varit en såndär nu-stannar-jag-hemma-hela-dagen-och-bara-är-dag.
jag känner att de har börjat dyka upp för ofta.

så nu ska jag skriva ett idag-har-jag-gjort-det-och-det-inlägg. (och jaaaa jag bara älskar att skriva sånna-här-långa-ihopsatta-meningar)

jag har tvätten. JUST FAN! det ligger ju tvätt i tvättmaskinen att hämta!
sen har jag pluggat lite, men jag tänkte plugga mer nu mot natten.
och jag har dammsugit mitt rum och diskat den där snygga karaffen jag köpte igår för 30 spänn. om det nu är en karaff, den är lite svår att förstå sig på. vin ska jag ha i den i alla fall.
efter det så pratade jag med Nanna som satt strandsatt i lund för att hennes tåg pajjat. hon ska bli sexslav när hon blir stor sa hon. ja...

som ni märker så har jag inget av värde att skriva idag, men jag skriver ändå bara för skrivandets skull.
tack och hej leverpastej!

p.s.
FAN HELVETES JÄVLA SKIT! JAG HAR MISSAT MIN TID PÅ RÖDA KORSET IGEN!
jag är verkligen en dålig människa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0