old times, good times

jag luskade just fram lite underbar nostaligi från förra året i pernillas blogg.
vitryssland 2007.

(ok, avbrott mitt i skrivandet men just NU blev jag glad som fan av ett litet telefonsamtal. jag pratade inte med nån men det var fint ändå :D)

pernilla skrev följande om "resans bild": Jag fångade en bild på Johan&Anna och jag har nog ALDRIG i mitt liv skrattat så mycket åt en och samma bild. Den bästa bilden jag någonsin har tagit, haha. Men den är alldeles för rolig (och ful) för att lägga upp, hahhah.

jag är modig nog för att lägga upp den. jag är verkligen generös som bjuder på mig själv måste jag säga.


jag vill minnas mig att pernilla visa denna bild för göran och han frågade något i stil med "skiter han på sig?"
enlig pernilla så sa han också "Alltså.. igårnatt så låg jag jättelänge och tänkte: tänk om dom just nu ligger och spyr för att dom har supit sig fulla på dålig rysk vodka, men så tänkte jag att "njaaaaeee..." så jag somnade om istället.

underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0