Ge mig snask



Jo jag vet det, ni vet det, ja vafan alla vet. Jag gillar snask.

Gottegris och inte minst KNUBBIS har jag fått höra på sistone. Humf.

Ni ska veta att hemma hos mig så får man bara vatten och bröd(knappt), klart som fasen man blir sugen på något litet extra? Och har ni inte sett mig? Jag är tanig som fan, jag behöver det.

Så här sitter jag nu hungrig som ett as och det finns inte ens bröd hemma. Jag vet knappt vad jag ska ta vägen, så hungrig är jag. Skulle ju i och för sig gå till macken men med tanke på hur pass tom min mage är så skulle jag aldrig överleva att gå en halvmil.

Nu ska jag ligga när tills gamarna kommer och hackar på mig.

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0