Heje

Det var verkligen länge sedan sist så jag ska sammanfatta veckan lite snabbt.

Måndag – vaknade upp på fel sida och hatade allt och alla men efter besöket på badet blev allt sååå mycket bättre. Varför? Jo det ska jag tala om för er som inte redan visste varför.
Precis innan jag skulle ta mig upp ur bassängen så kom det en tant i bikini och bara det är ju helt… fantastiskt… men sen, helt ur det blå så gjorde hon bomben varpå hon tappade överdelen av bikinin! Jag skrattade tills jag nästan drunknade av alla kallsupar jag tog in.
    Men det hysteriska slutade inte här! Nej, nej det gick upp för mig att min nyckel hade lirkat sig loss från gummibandet. När jag fått ner en liten nisse till omklädningsrummet för att klippa upp mitt lås så händer hysteriska sak nr 2. När nissen till slut fick upp låset (han var en riktig klenis) så svängde han med bultsaxen när han gick runt hörnet och skar en man i skinkan! Hans skrik var definitivt hysteriskt.

Tisdag, onsdag – vet inte direkt vad som hände där.

Torsdag, fredag – Mys…

Lördag – varit händig med kylskåpsflyttande/slängande osv

Vad som händer idag håller jag för mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0