Grammis

Mina damer och herrar, jag har just "knäckt en bärs" och värmt en minipizza i micron. Ja fy fan manlig jag känner mig. Bara så ni vet.


Ikväll såg jag delvis halvhjärtat på grammisgalan medan jag zappade mellan de roligaste avsnitten av the simpsons någonsin, och dom kallar oss artister som idag handlade om Lykke Li.

Förutom min besvikelse på den något inkompetenta juryn så måste jag verkligen lägga en stor skuld på fjortisröstarna. Jag menar EMD - jenny let me love you - ÅRETS LÅT?! Suck.


För övrigt måste jag bara säga att Håkans ögon såg misstänkt röda ut samtidigt som han flummade extra mycket. Faktiskt.




Kommentarer
Postat av: Janie

FUCK EMD ! Det är bara för alla jefla svenssonfittorna har blivit så hjärntvättade att deras hjärnor runnit ut genom öronen i smält smörform som de röstade på den låten, och vems fel är det? JO RICK´S FM SOM HAR GJORT DET OCH STÅR BAKOM HÄLLVETET! Jag tycker inte om när man slösar på mat i onödan, tänk på barnen i Afrika liksom. Å vemfan är den där RICK då????? Nej, det har de inte ens någon som heter på den där fittkanalen!

2009-01-08 @ 05:25:29
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0