Lägesrapport

Det är så jävla spännande just nu. Ni skulle bara veta vad som är på gång nu. HOHOHO.

Hoppas bara att jag inte gör bort mig, som jag brukar göra. Jag kommer nog göra något av mina verbala klaversteg. Bara för att jag är jag.

Men idag har det flutit på som vanligt, skola, pizza, buss... Dock så var herr surfitta framme igen och gav en kommentar med det där jävla tonfallet. Säg vad du vill, du är en tönt.


Det gick just upp för mig (av ingen som helst anledning) att jag snart fyller tjugo. Shit pommes. Det känns som jag inte hunnit göra något. Inget alls nästan. Och snart är jag inte ens tonåring längre? Maaaaah. Jag är snart gammal nog att handla på systemet, och den ända som köpt ut åt mig är min mamma. Pinsamt.


Nu kallar duschen, jag ska tamejtusan vara tipptopp imorgon.

Ha det bäst, din gamla häst!



Kommentarer
Postat av: C.

Det kommer gå toppen, och Herr Surfitta är ett asshole, så skit i honom.

2009-01-17 @ 23:56:06
URL: http://oliine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0