Nu är det klippt!

Som tur var så slapp vi sitta till 16.00 idag tack och lov.

Idag så höll alla hyllande tal, jag hade om min kära, söta farmor. Jag vet inte varför jag ska bli så jäfla nervös när jag ska ställa mig framför klassen, det är ju helt onödigt. Men det gick bra idag, fast FAN vad jag kämpar med mina tvekljud. Jag hatar när jag ehhh:ar, visst, de kanske inte var så påtagliga som vanligt idag, men det var för att jag verkligen försökte hålla kvar dem, men mina eh:m är som en del av mig, det är lika svårt som att göra sig av med ett ben. Gah.


Efter skolan lunchade vi på norrlands och sedan tog jag bussen till gangsta'-Flogsta för att möta Carro. Hon klippte mitt hår! Det blev bra faktiskt, det syns nog inte så mycket för andra, men jag ser det själv och känner hur underbart hon tunnat ut det. Tack carro du är bäst.

Efter detta firade vi med chips och champis (jorrå, vi kan slå på stort ibland sirru) medan vi kollade på film, jag var så trött att jag somnade runt 18.00 och sen lämnade hon mig för en liten tupplur.

...sen vakande jag upp här helt plötsligt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0