Som på beställning fick jag SOL

Visst känner jag att jag är nitton ibland. Idag somnade jag framför teven med en tidning i knäet och plötsligt vaknar jag med ett ryck. Ljudet av skottlossning hejvilt. Jag blinkar till lite och ser Angelina jolies läppar som i stort sätt täcker hela skärmen. Tomb raider på fyran igen.

Igår tog A-kursen slut och i morgon introduceras B-kursen. Personligen tycker jag att ett lov däremellan vore på sin plats, visst vi hade en extremt långt lov, men det vore ju på sin plats liksom. Det är det ända rätta till och med? Aja så är det.

Har ni märkt att det varit soligt två dagar i rad? Klart ni har. helt jävla wunderschön om jag får säga det själv. Precis vad jag behövde. Det är som högra makter klickade sig fram till mitt förra inlägg och tänkte "sure. I'll fix it. Just for you".

TACK.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0