Aj... *scratch, scratch*

Inatt så drömde jag att jag rökte cigarr. Och jag gillade det och vill nu testa bara för att liksom.


Idag så har jag solat och bränt mig lite. Bränt mig på ett lite pinsamt sätt. Jag slarvade med att smeta ut solskyddsfaktorn ordentlig så nu så är jag bränd på låren, precis under skinkorna, skönt att sitta ner. Som om det inte vore nog så brände jag mitt bröst också. Där var jag i alla fall noga med att smörja in mig. Åtminstone runt bröstvårtorna... jag har vita ringar runt dem och ett rödfläckigt bröst.

Woho!


Jaja, det blir nog bra om några dar, men helsike vad det kliar nu. På tal om nu så ska jag laga pannkakor till familjen. Senare blir det nattdopp i Hävsjön.


Harre bra i hettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0