•••

Det kan inte vara sunt att ha freestyle - vill ha dig i mörkret hos mig på hjärnan hela dan. Men har man hookat upp sig så har man.

Idag har jag lidit av smärtorna i sidan av bröstet som jag fick efter midsommar. Jag verkligen lider. Grejen är att jag inte tror det är en vanlig fylleskada för jag minns att jag hade samma slags smärta på samma ställe för några år sedan. Hum. Jag tror jag åker in till doktorn imorron om det inte blir bättre. Som vanligt tigger jag om sympati, men sån är jag.

Dock har jag haft en liten spa-session för och med mig själv idag. varmt bubbelbad med ljus. Yes.

  

Jag borde verkligen klippa mig också, Li fick aldrig klippa det och det kommer hon aldrig få göra heller, otroligt läskigt bara när hon började kamma och berättade hur det skulle gå till. Tänk er, där satt vi redo att avverka. Men nej, jag blev livrädd.

Shit vad jag ordbajsar. Nu ska jag sussa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0