Om jag hade en kamera skulle jag föreviga detta ska ni veta

ALLA ska tydligen ha röda byxor och det ska tydligen vara snyggt. Jag vet inte jag. Känns lite som en rikemans klädkod på något sätt.  Själv har jag min farfars skjortor på mig. De är det bästa jag någonsin har haft. Jag hittade en kasse med några jag aldrig sett innan, och jag hittade en som jag VERKLIGEN gillade. jag tog på mig den direkt och med mina look-a-like-ray-bans så åkte jag en sväng med bilen med Jens Lekman i högtalarna, sen efteråt så lade jag den vita kattungen i bröstfickan.
Sommarmysochbaramjukglasssomsaknaskänsla.

Skjortan luktade fortfarande som farfar. Jag saknar verkligen den mannen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0