SWE - ITA

"är det här live?" sa Li just om fotbollen. snacka om att hänga med.
Jag, Hector, Jennifer och Li har knäckt (mindre god) bärs och kollar på fotboll. Senare blirre fräsig midsommarmiddag med färsk potatis, jordgubbar och hela fadderullan.
Jag har bett Li klippa mig. det kanske blir bra, Jennifer å andra sidan tror att jag gör ett misstag utan like. Vi får se hur det blir.

Igår åt Limpan och jag godis och hade en filmkväll. trevligt. Sen sov jag i hennes mammas säng, jag vet inte varför, men den var skön, det är som en liten skrubb allmänt känd som "gravkammaren", inga fönster och sängen får precis plats. Hennes mamma sov i Tims säng.
    Iförrgår var jag och Basil ute. vi var lite här och där i stan, hakade upp med olika folk och det hela slutade på F12. kalas.

Li och Jennifer hälsar... Hector också säkert. 
Hejpa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0