Janie


(midsommar 2006? Och ja jag vet att jag ser helt tokig ut, men ursäkta mig, jag är kalasfull)

Idag efter skolan ska jag äntligen ge mig upp för klätterväggen med Janie.
Ska antagligen bli helt jävla skitkul kort och gott.
Jag är dock rätt orolig för hur det kommer gå, Janie är en av de människor jag kännt så otroligt länge, innan lekis typ, så jag vet att vad som helst kan hända.
Vi har gjort helt galna grejer som att bryta armen på den andre och vandaliserat vår hembygd.
Akta er! Denna duo är inte att leka med...



Kommentarer
Postat av: Janie

Vi ska göra om, med mer tid att avvara! Leka mera med kiss och bajs och hundar.

2009-03-02 @ 19:01:46
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0