Status

 Hej och god kväll kamrater,
jag tänkte bara säga att jag håller på att förlora förståndet. Jag har letat i flera dagar efter att komma på ett sätt att fixa skiten och jag har testat allt. Men messenger is doomed. jag får inte ingång det, jag har testat alla saker man kan göra som felsökningen rekommenderar. Och jag kan inte ens ta bort skiten från datorn och börja om.
Datornördsråd tas emot med jätteöppna armar... Snälla.
I alla fall, idag har jag skrivit brev och ritat teckningar som jag ska skicka ner till Paris. Måste bara skaffa frimärken.

Varför sitter jag här och ordbajsar egentligen? Meningslöst drabbel! Istället lämnar jag er här med en SUPERTUFF video för ännu en Mikael Niemi bok.

Hejpa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0