•••

Hej,
jag har fått ett ytterst underligt mejl från en helt främmande person.


",,, vem gör intesätndig t bror ´t sig

på adelns hlgborg ,,, slogjag ut en sås skål på min grevliga bordsdam som hade paj´ljett jk´länning ,,, jaag tittade ner i golvet och såg att mana skor fåttt ett stänk och vönde mig till damen och sa ,,, det kom bar lite på mina skor ,,, då ser jag att alla hennes paljetter på klänningen var nersmetade med sås ... hon fick åpka hem och byta kläönning mitt under middagen .,, och e´sedan undvek hon mig ... önn i dag undviker hon mig ... jag kaste en törta avmissta på en präst innan hanskulle gp upp i predikstolen ,,, j aherre giud vad jag bölr mig åt ..."



Alltså VA?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0