Hej och välkommna till kiss- och bajsbloggen.
Jag fattar inte varför just jag av alla människor ska råka ut för kattbajs i sängen och nerkissade bussäten.
Hur som haver är jag på relativt gott humör och kan bara hoppas på att turen vänder. Sen så kräver jag hämnd också. Naturligtvis.


Jag är ganska nyvaken, har legat och dragit mig i sängen i två och en halv timme efter att klockan ringde. En kaffebryggare på sängbordet kanske inte är en så pjåkig idé?
Nu ska jag laga ihop lite pasta, lyssna på aphög musik, skutta lite till det och fixa världsfred om jag får lite tid över.

Hejpa.




Kommentarer
Postat av: foxy

World Peace!

2009-11-21 @ 01:14:11
URL: http://emelielanderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0