Johan Af Närtuna™


Trots tandläkarvädret har det varit en helt okej dag. Jag har tagit ett lång härligt bad, haft en härlig middag med familjen , haft en härlig tupplur i soffan och nyss så vräkte jag i mig en hel kvart av brieostkakan. Wow.
   En sak som är ganska kul är att trots min brors något oroväckande oseriösa svar på pliktverkets frågeformulär så har han gått vidare till mönstring. MIN bror? Han? Ska de sätta ett vapen i hans händer? Han som inte ens kan spara ett word-dokument? Tack, nu känner jag mig verkligen säker.
Var köper man skyddsvästar nu för tiden?


P.s
Jag tycker det är jättecoolt att min gamla lärare lägger hon ut spotify-listor på fejjan. Ja vi är vänner på fejjan. Ganska awesome.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0