Tänkarhörnan


På msn skickar jag antagligen ut virus till alla och mobilen visar bara högra halvan av skärmen. AWESOME. Eller?
Idag har jag haft kött upp till halsen. Far min knäppte ett rådjur första dan som jakten startade och nu idag så ha fanskapet slaktats. Vet ni hur det luktar? Massa rått kött! Vidrigt. Men det ska väl smaka gott sen så man får väl va nöjd med det.

Idag har Johan (jag) funderat på något så djupt som universala sanningar, som att t ex: att när man är upptagen vill alla ha en och när man inte är det som vill ingen ha en.
Vilket är kostigt. Undrar om man inte utsöndrar någon attraktiv doft när man är upptagen och glad, som att det gjorde en till "hot stuff". Aja, jag ät flummig.
    Sen när jag endå sitter här och ställer frågor: om man saltar vatten, är det bara saltat vatten eller har det blivit saltvatten?
    OCH: vi människor som är så namnkåta, har vi glömt att namnge vårt solsystem? Ett solsystem borde väl ha ett namn? Om det nu är så att det inte är någon annan liten människa som tänkt på det så gör jag anspråk på att döpa solsystemet till lilla guldfirren.




Kommentarer
Postat av: C.

"Far min knäppte ett rådjur första dan som jakten startade och nu idag så ha fanskapet slaktats" Fadern eller rådjudret, det är frågan. Rolig meningsuppbyggnad dock.

2009-10-26 @ 18:05:41
Postat av: Mr J

jadu, C det är frågan, har du sett min far på länge? nej precis. smakade som kyckling.

2009-10-26 @ 19:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0