Jag träffade honom!


Shit, vad ska jag börja?
Igår så åkte vi ju in till grönan, jag, Teo, Valle och Jenny för att se Håkan Hellström.
Konserten var underbar, han hade eld i baken och det var fullkomligt smockat med småpopare överallt.
Han lär ha sagt allt det vanliga han brukar säga och haft samma repertoar som vanligt, men det gjorde inte mig något eftersom det var första gången jag såg honom.
Hursomhelst, Marri fyllde år igår så efter grönan firade vi henne på riche.
Rätt var det är så ser vi självaste Håkan på G in! Sen försvann han och vi tänkte att det inte var något mer det med. Där hade vi fel. När vi beger oss av så gör han det samtidigt!
Kors i taket. Jag som taggat i flera dagar, detta var bara för mycket.
Och sen hände det bara så fort, "nämen är det du Håkan?" som om vi inte visste och som om vi kände honom. Haha. Samtalet var kort men trevligt, och han var full. Väldigt full.
Efter detta drog vi vidare till spyan, dansade lite med Adam Tensta och så fick jag ett ragg, men spelade svår som vanligt.

Kvällen kan sammanfattas som mycket väl lyckad. Jag rökte inte alls, jag drack väldigt lite och dansade non stop. Sov gott gjorde jag också.

Och hörreni! jag har tagit på och pratat med Håkan.
Gud.




Kommentarer
Postat av: DIN FILIPPA

vilket underbartinlägg!!!!

2009-09-06 @ 12:48:23
Postat av: Pernilla

Jag är inte avis, johan. Inte alls. Inte det minsta. Eller kanske bara förbannat jävla avundsjuk..

2009-09-07 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0