April 20, 2010


Gud i brallan som Caroline skulle ha sagt, jag har åkt en hel del buss i mina dar och fått uppleva både det ena och det andra men idag på buss 639 från Tekniska till Rimbo så satte sig en kvinna bakom mig som var något alldeles extra.
Psykbrytet till kärring satt och pratade högt non stop MED SIN HUND hela vägen.
"Nisse", som hunden hette, skämdes helt klart mest av alla på hela bussen. Jag menar, hur kul tror ni det är att sitta där bredvid en översminkad kärring helt klädd i brunt av alla möjliga nyanser och mönster som babblar på högt om pinsamma saker med en. "Hörru Nisse, hoppas du pinkade ordentligt nu innan vi gick på bussen, jag vill INTE att du kissar på sättet. Nej, för då vet du att jag kommer kalla dig för PissNisse höhöhö..." Bla bla bla, så höll hon på hela tiden.
Fläckiga lilla franska bulldogen Nisse tänker Jag hatar verkligen dig ditt jävla cp. Snälla någon, vem som helst, stryp mig i kopplet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0