05:59


Igår käkade jag har pizza på burk. Nu har jag tamejfan gjort allt.


Varför sitter jag och bloggar nu såhär på morgonen? Jo jag tänkte att jag ska ställa tillbaka dygnet en gång för alla, så jag skippar en natt för att somna riktigt tidigt imorgon. Eller ikväll menar jag. Tills dess ska jag sitta och lyssna på Kent och göra klart den här förbannade grejen jag har försökt få iväg på posten i flera dagar men inte blivit klar med. Jaja jag är kryptisk som vanligt, men överraskningar ska man hålla på...

p.s. Carro och Oskar ska skaffa en uppstoppad ankunge som de ska klä. DET gillar jag.



Kommentarer
Postat av: C.

Du, vi HAR skaffat en uppstoppad ankunge som vi ska klä.

2010-02-08 @ 12:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0